Alexandra


Alexandra Eriksson Antfolk.

Rolig. Omtänksam. Söt. Generös.
Omtyckt. Hjälpsam. Vänlig. Snygg.
Busig. Charmig. Bra. Skratt. Trevlig.
Social. Gullig. Mysig. Pratglad. Rar.
Schysst. Skämtsam. Munter. Glad.
Lustig. Fjantig. Ball. Sällskaplig. Bra.
Roande. Hygglig. Skojig. Festlig.
Underhållande. Stollig. Utåtriktad.
Fyndig. Ljuvlig. Komisk. Underbar.
Härlig. Sagolik. Strålande. Himmelsk.
Makalös. Förbluffande. Fantastisk.

Min bästa vän!

Med dig har jag spenderat mina bästa och västa stunder.
Den tid vi tillbringar tillsammans betyder mycket för mig.
Du tar upp en stor del av mitt hjärta, jag är så glad att just du är min vän.
Glöm inte bort att jag alltid finns här, på samma sätt du finns där för mig.


Kommentarer
Postat av: A

Älskade söta du, du betyder allt bästis!

2010-08-09 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0