Dag 2

Som sagt, denna dag cyklade jag hela vägen till Vällingby för att hinna en klänning till bröloppet. När jag sedan kom hem från Vällingby var det bara att byta om och åka vidare till Sumpan för att äta middag tillsammans med Pappa och bror. Vi hittade en god italiensk restaurang ungefär precis vid Sumpans simhall. Maten där var hur god som helst!

Efter middagen åkte vi vidare och spelade minigolf. Vi spelade 36 hål (Efteråt var jag helt död för andra gången den dagen). Det var jättemysigt att bara få spela och prata med Papi och Niclas. Vid 10 tiden var vi klara och vi åkte därifrån. Jag vart avsläppt vid Solvallla där jag skulle vänta på Alex, Frida och Ina. Vi hade planerat en utgång denna dag. Eftersom jag inte orkade vänta utanför grinarna smet jag in, scary.

När vi väl hade kommit iväg var vi på ett flertal ställen. Jag, Alex och Ina stannade kvar i stan tills det vart morgon. Sedan åkte vi brukartaxi hem. Väl i Spånga satt jag och Alex och pratade vid Shell om allt och inget! Vilken mysdag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0