Dag 4

Denna dag vill jag helst inte nämna någonting om. Dagen innan hade jag bokat en tågbiljett som skulle ta mig till Gävle, tåget skulle gå 11.30. Denna dag vaknade jag 10.50, alltså jag hade 40 min att göra mig i ordning, packa och ta mig till stationen. Sista pendeln till centralen skulle gå om en kvart, det tar sju att gå till pendeln från där jag bor. Hur fan ska jag lyckas med det här nu, tänkte jag då! Men så har man ju en pappa, en snabb pappa, som kom och hämtade upp mig. När vi kom till centralen hade jag 10 min till godo innan tåget skulle gå. Crazy!

På kvällen i Gävle åkte vi hem till en av Daniels kompis. Där grillade vi och åt och drack gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0