En bra dag


Idag har varit en bra dag. Jag har varit sådär riktigt pigg och glad hela tiden. Först och främst tycker jag att jag var riktigt modig imorse, när jag klippte av mig så pass mycket hår! Helt sinnes! Jag bestämde mig i natt, och tog tag i det det första jag gjorde idag!

Det har också vart riktigt kul att spendera hela min dag med Dani! Vi har tittat på teve, spelat kort och bara flummat runt. Idag läre jag Daniel att spela STRESS. Jag varnar alla som har ett dåligt hjärta eller ett allmänt ostabilt psyke att spela det kortspelet med Danne. Man kan tro att det var han som namngav spelet!


Kommentarer
Postat av: J U S T S I N G I T ♥

sv: de är toppen :D

2010-08-28 @ 23:36:07
URL: http://justsingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0