Från och med du


Just nu är det lite mer än 9 timmar tills vårt plan lyfter imorgon. Det är helt sinnesgalet. Från och med imorgon bor jag i Österrike i 8 månader, från och med imorgon ska jag bo tillsammans med min prins! Det ska bli så spännande! Idag har jag som tidigare nämnt bara packat och fixat. Cvt är skickat till mailen, resedokumenten utskrivna och passet i väskan. Jag kan inte vara mer redo. Nu är det bara lite småplock kvar, men det kan jag inte tag i förens senare idag . . .

Jag hann dock att bowla tillsammans med bror och far i Sumpan. Jag kom sist de flesta gånger men jag slog faktiskt personligt rekord dagen till ära, hela 135 poäng skrapade jag ihop! Inte illa! Idag fick jag också min favoritmat, svamppanna. Känns skönt att bära med mig något så gott i magen till Österrike. Idag har jag också hunnit med att träffa Alex, och vilka fina avskedspresenter jag fick av henne! Det vart lite känsloladdat faktiskt! Jag träffade också gullFrida tillsammans med sin pojkvän, kul att de kunde komma förbi och säga hej då!

Nu måste jag nog avsluta att skriva så att jag kommer i sängs någongång!
Men det pirrar så mycket i magen!
ÅH, längtar!
Nattinatt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå, kan du inte mobilblogga liksom?

2010-08-17 @ 11:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0