Inte igen!


I morse försov jag mig. Inte så mycket så att jag kom försent men tillräckligt mycket för att det skulle bli lite småstressigt. Jag duschade, men märkte inte förrän efter jag hoppade ut ur duschen att jag delat den med ett stort äckligt djur, av samma art jag fightats med någon dag tidigare! Jag kasta en massa vatten på den, och fick tillslut ner den i avloppet. Jag satte en mugg på avloppet för att försäkra mig om att det skulle dö.
När jag kommit hem efter jobbet, sex timmar senare, skulle jag ta mig en välförtjänt dusch. Jag tog bort muggen från avloppet, och till min stora förtvivlan var den lilla jäveln fortfarande vid liv!

Det vart ingen dusch för mig . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0