Käse klatsch


Japp, då har man haft sin första kväll ute i Alberschwende! Patricia var där med sin syster Claudia. Sen kom det en kompis till dem också. Cludias pojkvän tyckte jag hade roliga öron, den var det första han sa till mig efter att han sagt sitt namn. Jaha, vilken kul överraskning tyckte jag, mina öron som ser så jävla pefekta ut!

Imorgon ska vi hem till Claudia. Kanske den kvällen innehåller en utgång, vem vet. De är så ivriga att visa mig runt här i Österrike vilket är toppen. Daniel har träning imorgon så han kan inte följa med. Väldigt tråkigt om ni frågar mig.

Nu ska vi titta på lite svensk teve. Erik och Mackan tror jag att det blir, om inte Daniel invänder eftersom han sett de resterande programmen i smyg, you never know! Oj, nu måste jag skynda mig, Daniel har återvänt till soffan!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0