Middah


Nu är det dags för middag. Kött med pommes och vitlökssås står på menyn. Det gick inte att streama från knasfemman så vi fick kolla på kniven mot strupen istället från tv3. Det funka det med, men programmen på tv3 är inte lika bra som de från kanal5. Här har det fortfarande inte hänt nått nytt. Är dock lite nervös inför morgondagens intervju. Jag kan ju inte förbereda mig om jag inte vet vad jag ska jobba som . . . Men det kanske finns någon spänning i det med.

Jag tror minsann att jag ska lyxa till det lite sen med lite popcorn framför ett nytt svenskt program. Men först middag!





De två översta bilderna är från staden vi bor i, Alberschwende. Den tredje är tagen i Bregenz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0