Min dag idag


Nu är jag hemma efter en hel dag i Messepark, Dornbirn. Jag åkte dit tillsammans med Daniel, och vi hade det så mysigt! Vi letade främst efter en externhårdisk (Så att vi kan ta filmer från Daniels lagkamrat), men hittade ingen vi direkt fastnade för. Dock hittade jag två tröjor som fick följa med hem, båda två från H&M. Danne fick med sig ett par schyssta badshorts också, från Peak&Cloppenberg, en affär som har en massa bra märken.

Vi hann också handla lite mat. Idag fick jag bestämma vad som ska lagas och jag valde kött med stark korv och gorgonzolasås. Vi får se om jag lyckas att fixa till det . . .

Nu åkte Daniel precis på fysträningen, tur för mig har han ingen isträning efter eftersom den vart inställd, PERFEKT! Ser ifram emot en mysig kväll med Dani, med god mat och bra på teve!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0