Småsnack


Vi har haft mötet nu, pust och fina vindar! Det första tanten sa när hon gick in i vår lägenhet idag var, beautiful. Vågade hon inte säga annat när presidenten var där eller?! Det enda jag och Daniel hade gjort var att lägga våra kläder i andra rum, thats it! Alltså, hennes vredesutbrott några dagar tillbaka måste vara fejk? Eller? Men jaja, skönt att ha det där överstökat i alla fall. Medan lagets president var här berättade han för mig lite om arbetet jag ska provjobba för imorgon. Jag ska sitta vid ett band och kontrollera om motordelarna som åker förbi är okej. Kanske inte det roligaste efter ett par dagar men definitivt ett bra sätt att få in perngar på. Hoppas jag får jobbet! Skönt att få någonting att göra om dagarna också.

Annars är jag lika slö som vanligt. Har inte haft orken att laga mat än, men det kommer nog snart då jag inte kan hejda magens envisna ljud. Jag har också planerat en promenad med en av de tjejerna jag tittade på matchen med, Patricia. Men det blir inte av förrän i morgon. Kanske ska värma upp med en promenad idag också, men vi får se om jag vågar gå ut sen, det blir mörkt så snabbt här i Alberschwende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0