Vad vill du kärring?!


Satkärringen drog i handtaget idag igen. Visst hon knackade lite först men vem, vem drar ner i handtaget om inte någon hinner öppna på 5 sekunder? INGEN! Daniel gick och öpnnade eftersom jag inte vågade. Lika snabbt som världrekordspringaren Bolt sträckte hon in sin hand genom dörren och gav Daniel en lapp. Daniel tog emot lappen och stängde dörren rakt framför kärringens ansikte.

Här är den så kallade lappen (A4):



Vad är det för fel?! Vi har lika mycket disk som resten av alla Österrikare, tanten får inte tvätta min tvätt punkt slut, jag bestämmer själv om jag vill sortera mina sopor, jag öppnar inte mina fönster om jag inte vill, jag städar när jag själv vill, jag ska inte sväva?!?!

Seriöst jag är rädd för tanten som bor här. Pallar inte trycket.

Kommentarer
Postat av: matilda lundin =)

guuud vilken dryg kärring :D haha! jag saknar er! bra att du skriver i bloggen för den kommer jag följa :) varje dag :D kramkram. mamma hälsar så mycket till er! <3<3

2010-08-24 @ 00:59:47
Postat av: Lasse

Det är bara att bita ihop och säga ifrån när det krävs. Det finns många knasiga personer i världen, även i Österrike.



Hur gick det med intervjun igår?

2010-08-24 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0