Då var julen slut


Vilken fin jul vi fick. Daniel väckte mig halv åtta på julaftons morgon, trots att jag sagt åt honom att inte väcka mig förtidigt. Men söt som är hade han fixat frukost, och gott var det med svenk julskinka på julaftons morgon kan jag säga er. Efter frukosten vart det lite julklappsbyte. Jag fick skridskor, tofflor och en ny rakhyvel, vilket satt som en smäck. Daniel fick ett presentkort på en frisörsalong och ett par björnborgfillingar. Sen gick jag och lade mig igen, så tråkig som jag är och vaknade någon timme senare pigg och peppad för att fira vidare.

När vi fixat iordning oss drog vi ner till isrinken och åkte lite. Isen var inte fixad så det var lite svårt att åka men mina nya skridskor var helt fantastiska! Väl hemma igen gjorde vi oss iordning på nytt och började laga vår julmiddag. Det vart ägg, köttbullar och prinskorvar, så helt utan svensk julstämning var vi inte. Under middagen var det tänkt att vi skulle kolla på Kalles jul men tyvärr kunde vi inte det då man utomlands inte har rättigheten att streama just Kalles jul (!?).

Efter middagen var det dags för mer julklappsbyte. Och som jag fick fina julklappar av min prins. Jag fick Swarovski örhängen och halsband, ett presentkort till att fixa min naglar och en ny hobby. Jag fick nämligen en skrivare som skriver ut fotobilder. Man stoppar in sitt kameraminneskort i skrivaren och vips så har man bilderna i handen. Daniel fick en ny iPhone med tillbehör av mig, och glad vart han. Sötnosen.

Senare på kvällen bjöds det på chips och dipp, The Office på teven och en massa mys.


Julfrukost


Vår en meter höga gran med en massa paket.


Julmiddag.


Mitt hjäta och jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fick du i julklapp? :)

2010-12-25 @ 18:26:01
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0