Lite uppdatering


Sorry för dålig uppdatering. Är ju som sagt i Sverige nu så vill passa på att utnyttja tiden här med min familj och mina vänner.

Idag är jag helt slut efter gårdagen. Dagen började med en heldag på stan tillsammans med min far. Senare på kvällen anslöt Niclas och vi gick gemensamt på bio. Vi såg Hämnden, den var bra den. När jag klom hem var det bara att byta om till festutstyrseln och röra sig tillbaka till Sthlminnestad för att möta upp Alexandra och Frida. En riktigt lyckad kväll må jag säga! Kom hem aldeles för sent/tidigt. Slagga i 3 timmar och sedan upp för att återvända till stan, och denna gången för julklappshandling. Tror jag valde fel dag att julhandla på . . . Hahaha.

Nu ska jag snart i säng för jag måste ladda upp batterierna inför imorgon då det bjuds på både minijulafton och tågfärd hem till mammsen. M y s p y s!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen dålig uppdatering!!!

2010-12-20 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0