Min tid i Sverige

I lördags kom jag hem efter 9 underbara dager hemma i Sverige. Jag hann både med att vara i Stockholm hos pappsen och i Kristinehamn hos mammsen. Vi shoppade, vi firade, vi festade, vi bara umgicks. Tack min kära familj och vänner för mina fina 9 fina dagar i Sverige. Ni fick mig att känna mig saknad och älskad.

Jag älskar er!



Söt pappsen när vi åt lunch i stan.


Pappa med flickvännen Anna.


Niclas med flickvännen Elin första dagen vi firade jul



Lillebror Alex fick sig en makeover och blev sjukt snygg!


Tyvärr fick jag inte med Mamma eller Peter på bild så får slänga upp denna bild på sötmammsen istället.



Inte heller fick jag någon bild på bästa vännerna. Så det får bli en gammal bild från när de var här i Österrike.


Kommentarer
Postat av: Frida

fy vad dåligt att du itne fick en bild på oss :O vi som våldgästade dig och allt:O

2010-12-20 @ 22:07:09
Postat av: JESSICA

Haha men tog en bilf men tror inte ni skulle bli så glada om jag la ut den ;) <3

2010-12-21 @ 16:18:36
URL: http://buziak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0