Hej Österrike! Hej då Sverige!


Nu är det klart! Äntligen! Det vi har längtat efter så länge har äntligen skett! Jag och Daniel ska i Augusti flytta till Österrike, det ska vi göra för att Daniel ska spela hockey där. Fatta det är bara några veckor kvar! Galet! Snart sitter jag i vår lägenhet och tittar ut på bergen, åker lite skidor och tittar på Daniels matcher. Allt kommer att bli så kul! Jag hoppas också på att få ett jobb så fort som möjligt, ska försöka leta lite imorgon.

Idag har jag också bestämt mig helt att jag ska till London i september och träffa mina favorittjejer, Frida och Alex! Dit kommer jag med tåg från Österrike,det tar bara sju timmar och jag behöver inte hålla på och krångla med bagage och skit! Som jag ser fram emot det!

Just idag rullade mitt liv på väldigt bra. Jag ser fram emot allt nytt och spännande jag kommer att göra och uppleva. Självklart kommer jag att sakna min familj och mina vänner. Det är det värsta med att lämna Sverige, att lämna dem. Det kommer att bli galet svårt att inte ha samma kontakt med dem som jag har idag, här i Sverige. Men vi har vart med om mycket förr och det här är något vi kommer att klara av galant.  Både jag och Danne hoppas på mycket besök i Österrike sen hoppas jag att jag kan komma hem i jämna mellanrum!

Just nu känns allt bra, spännande och roligt! Snart åker vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0