Nattblogg?

Jag har funderat på att byta namn på bloggen, nattbloggen skulle sitta fint. Skämtosido, jag har inte någon tid att sitta framför datan på dagarna utan min enda chans att skriva i bloggen är innan jag ska gå och lägga mig. Jag fattar inte varför, men det är så jag funkar. 

Idag har jag inte gjort ett skit. När jag vaknade låg jag kvar i sängen och bara svettades tills jag skulle till jobbet. Jag och Daniel hann dock komma fram till ett bra saker angående vår framtid, vilket känns som en stor lättnad då jag verkligen tror att allt kommer lösa sig nu utan problem. Ser fram emot allt så mycket! På jobbet var allt frid och fröjd med. Jag förstår bara inte varför människor inte hyr film en regnig dag som denna ?! Det hade ju som sagt vart lite roligare om det hade vart lite fart i affären . . .

NEJ nu ska jag gå och nana kudden och krama om den kalla fläkten som är vår för natten. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0