Dag 1

Idag 11.30 mötte min käre bror upp mig i Centralen, alltid lika trevligt. Tillsammans begav vi oss hemåt där jag senare ringde mina vänninor för att besluta om dagens aktiviteter. Vi bestämde oss för att spela minigolf på Kananbadet. Vi bestämde också att vinnaren skulle få en drink imorgon utav förlorarna. Självklart vann jag, och jag ser nu fram emot en god drink under morgondagen. Efter allt spelande blev vi tvugna att svalka oss, så det vart ett dopp i vattnet med.

När jag väl kom hem igen så var maten redan klar. Så jag och pappsen satt ute på altanen och snackade och åt. Mysigt! Sedan övningskörde jag in till stan, där vi stannade på söder för lite glassintag. Något som jag aldrig gjort förut men definitivt ska göra igen!

Sedan när jag och pappa kommit hem åkte jag vidare til Alex där Frida med pojkvän också var. Där tittade vi på en film, dock var det kanske inte den bästa jag sett.




Mina (O)trevliga vänner, på minigolfen



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snäll bror du har :O

2010-07-23 @ 01:38:34
Postat av: Anonym

vilken snäll bror du har :O

2010-07-23 @ 01:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0