Jessica #2


Idag, alltså mycket tidigare idag, runt halv ett tiden inatt fick jag skjuts till Jessicas pojkväns hus där just Jessica befanns sig med sin syssling och hennes kompis. Där satt vi ute på altanen och bara pratade över ett par glas. Klockan blev bara mer och mer och efter flera glas och kex med falukorv var det dags att bege sig hemmåt. Det var runt fem på morgonen då jag lämnade huset. Solen hade börjat lysa och luften var så frisk. Jag älskar verkligen tidiga mornar (Bara jag slipper ställa klockan för att gå upp)! När jag kommit hem var det bara raka vägen ner i sängen och där låg jag kvar tills klockan 17 på eftermiddagen. Haha, snacka om att sova bort hela dagen. Dock var det välbehövt då jag som sagt sovit sämst i flera dagar! Vid 12.30, tror jag, kom Daniel hem från Gävle. På lördagen hade han haft svensexa för sin systers pojkvän. Lite spontant på söndagmorgonen, ungefär samtidigt som jag gick hemmifrån Jessica, tog han bussen från Gävle. Jävla fyllakaja som Jessica hade sagt, haha! :)




Här spatserar jag på Kristinehamns tomma gator 5 på morgonen


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

vilka hemskt fina ögon du har! :)

2010-07-09 @ 08:41:51
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0