Dödens

Trots att jag varit dödens de senaste dagarna och mest legat i soffan framför datan har jag faktiskt lyckats att göra några vettiga saker. Nu är förberedelserna inför Polenresan nästa vecka klara, alltså onlineincheckningen och bokning av hotell. Skönt! Till och med tvättstugan har vi hunnit boka, vilken lättnad haha.

Tror att min slöhet framför datan beror på att teven konstant har varit evakuerad av fotbollsfånar. Finns det någonting kul man kan göra i en sådan här liten stad en vanlig vardag? Jag tror i alla fall att jag ska satsa på att gå till solariet sen ...


Jag och Daniel en fin sommardag
Jag och Daniel på minigolfbanan i förra veckan

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad duktig du är som har fixat allt inför resan:)

Snart åker vi, ska bli helt underbart!



Idag jobbar du så då slipper du fotbollen iallafall :P



Puss

2010-06-19 @ 09:26:36
URL: http://lutfi.blogg.se/
Postat av: lillebror

vem vann ? :)

2010-07-23 @ 01:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0