Ah juste, idag.

Idag...

...kom jag att tänka på att jag alltid fick ta med en egen flaska när vi åkte på utflykt som barn, för annars fick jag smaka på Niclas matrester som skvalpa runt i drickan.

...märkte jag att även manliga busschaufförer kan ha mens.

...kunde jag prata lite tyska.

...har jag planerat in att vi på torsdag ska på julmarknad i Bregenz.

...upptäckte jag att det är livsfarligt att gå ute i slask med UGGS.

...skrattade jag åt ordet enschulidigung som betyder ursäka på tyska.


Kommentarer
Postat av: Frída

Ska vi på kulmarknad på torsdag? :D

2010-11-23 @ 15:34:04
Postat av: Daniel

Julmarknad= kulmarknad! :)

2010-11-24 @ 10:36:04
Postat av: Pappa

Läs din e-post!

2010-11-24 @ 16:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0