För att inte bloggen ska dö!

Så tar nu jag över den här bloggen några dagar.
Och jag är Daniel, Jessicas sämre halva!

Det är så att vi har besök nu tors-tis av Jessicas kompisar Alexandra och Frida.
Och jag känner mig manad att ge er läsare vad ni vill ha, då Jessica kommer att ha fullt upp med dom.

A och F kom hit igår medans jag var på träning. Kvällen spenderade dom vid köksbordet med massor med tjejsnack och ett par glas.
Jag satt vid datorn...

Nu har tjejerna precis tagit bussen till Dornbirn där dom ska shoppa och ev åka upp med liften på berget!
Jag och Pelle ansluter senare vi med..

Imorgon kväll ska dom ha lite fest hemma, även Jessicas kompisar härifrån kommer.
Och antagligen blir det väl utgång för dom på kvällen/natten.
Jag är på bortamatch i Graz, avresa runt 7 på morgonen, sen kommer vi hem nångång runt 6 på söndag morgon.
Vi får se om jag eller tjejerna kommer hem först!

Kommentarer
Postat av: Pappa Lasse

Kul att se att någon tar ansvar när andra inte sköter sina åtaganden ;) Ser fram emot att få reda på vem som kommer hem först på söndag morgon. Sköt om er! Lycka till på matchen Danne!

2010-11-26 @ 15:15:19
Postat av: Anonym

Haha ja man får ju ta sitt ansvar:)

Tack så mycket!

2010-11-26 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0