Jag överlevde, nu match!


Åkte till Messepark idag för att införskaffa lite mat och göra ett ärende på banken. På vägen hem är det bussbyte i Dornbirn. Där fick jag vänta en timme på bussen. Mitt besök där var inte riktigt vad jag räknat med. Jag fick nämligen sällskap utav 14 åriga emos. Allt var frid och fröjd tills en kille med 8 kg kedjor och färgade linser drog upp en kniv ur fickan alldeles framför mig. Alla skrattade och bad han gömma den, jag skrattade med, jag ville inte råka illa ut. Tjejerna där sa att han var kiminell, han tittade på mig och jag svarade tillbaka med mitt fakesmile till dem alla -Thats so cool! Sen kom bussen, jag tackade så mkt för mig. De bad mig stanna och festa med dem men jag tackade vänligen nej. Väl på bussen tackade jag Gud att jag fortfarande var vid liv.



Nu ska jag i alla fall börja göra mig i ordning. Match om en timme mot Redbull Salzburg. Daniel ska hit hem efter matchen tillsammans med Pelle och Toumo. De ska tydligen äta och spela Fifa. Jag är inte avundsjuk. Som det ser ut nu blir jag kvar i vippen och umgås med tjejerna istället!

Ha en trevlig lördasgkväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0