Skunk på burk


Två inte fullspäckade men fulla dagar.

SnuskJessica har inte duschat idag efter jobbet, men det måste hinnas med innan Daniel kommer hem. Jessica vill väl inte att hennes fästman ska tycka hon luktar skunk, nejnej. Samma visa varje dag, även igår, dock hade jag inga val då jag direkt efter jobbet åkte till Messepark och Daniel hoppade på samma buss i Alberschwende.  Dagen bestod ändå av god mat, lite shopping (dock inte till oss) och myspys. Kvällen bjöd på filmen E.T. Inte lika bra som jag kom ihåg den men helt klart kul att se på.

Nu nalkas duschen, sen får jag ställa mig framför spisen och agera kock. Surprice, suprice, idag blire firrepinnar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0