Berättar ifatt . . .


I lördags var det som sagt matchdag. Det var en torsk. Inge kul!

Själv hade jag det riktigt trevligt. Stod ute med Patricia, Claudia och Johannes och tittade på matchen. Slängde puck och bara umgicks. Det vart lite dramatiskt när en av domarna åkte i backen, Claudia åkte i backen då med. Stackarn. Efter matchen vart det lite mys i vippen. Där vart det mys med tjejerna, det behövdes!


Närmast Tiger vinner. Jag kom näst sist. Claudia kom sist, fick precis pucken över kanten. Haha.



Hemma gick det mindre bra. Daniel och Pelle spelade Xbox. De vart tydligen lite för högljudda (?) så tanten kom inklampandes skrikande, som vanligt. Hon skrek att hon skulle ringe polisen. Det sista och skrek ut var att vi måste lämna lägenheten den 1 dec. Haha, ja vad ska man säga, vad händer nu?!

Vad är det med kärringarna här i Österrike!? De går mig på nerverna. Tror dock att vi inte kommer bli utslängda. Hon blir för glad när hon får i pengarna för hyran. Dock skulle det vara riktigt nice och komma till en ny lägenhet, Slippa allt gnäll och skrik! Och jag vill inte se henne glad, vill att hon ska gå utan pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0