Vi kör på klassikerna


Korven är på träning och beräknas inte vara hemma förän runt knartt i nio. Då ska maten (gorgon) vara klar så vi hinner titta på Titanic. Kommer ihåg sist jag kollade på den, då grät jag innnan filmen börjat haha. Härom dagen såg vi att man kunde hyra filmer på biblioteket för 50 cent styck, och då får man behålla dem i en vecka. Hela 10 filmer fick följa med oss hem. Dock fanns det inga nya filmer, så det vart en massa klassiker istället. Jag vet hur vi kommer få tiden att gå i helgen. Ser ni att vi fick med oss två svenska filmer hem?




Imorgon är det match igen. Denna gång mot Lustenau. Viktig match. Checka in tabellen här så ser ni varför.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv. Tackar!

Ja jag håller med, tror nästan alla är förkylda just nu, men varför klaga? :)

Ja visst är låten fin! :)

2010-11-06 @ 00:00:06
URL: http://angelofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0