Fb-chatten, en bra väg till bra kommunikation?





Suttit och pratat med Frida en massa på Fb. Så skönt! Saknar att få prata med mina vänner dagligen, höra deras röster. Internet är inte alltid den bästa vägen . . . Det är så mycket skönare att slänga upp luren mot örat och veta att man har dem där efter bara några sekunder. Men men, vad ska man göra. Huvudsaken är ju att vi kan nå varandra på något sätt.





Frida slängde ut sig denna söta kommentar. Älskade den, och jag älskar Frida! Åh, vad jag läntar tills ni kommer nu!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

"På" mina tankar? haha

2010-10-07 @ 16:56:42
Postat av: Frida

aa men ursäkta mig då!!!!!!!!

2010-10-07 @ 19:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0