Go o glad


Åh, vilken bra "morgon" jag har haft idag. Vaknade vid elva, då gick Daniel och handlade lite saker till frukosten. När han kom hem igen hade jag diskat klart stekpanna och andra nödvändigheter. Jag gjorde himmeslkt goda omeletter, med ost och skinka. Det märks att man blir så mycket piggare och att man mår så mycket bättre när man får i sig en ordentlig frukost.

Daniel har nu åkt till Innsbruck för att att spela match där. Innsbruck ligger alldeles för långt bort för att jag ska kunna följa med och titta på den. Istället hoppas jag på en eventuell utgång ikväll. Idag har jag annars vart på stan, affären Dm, och införskaffat lite smink och andra skönhetsprodukter. Hann också klippa av luggen, så nu kan jag äntligen se igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0