Jag sprang idag igen


Vilken rubrik! Vilka storslagna ord. Det är knappt att jag fattar det själv. Idag vart det en ännu längre runda, och inte vart jag lika trött som igår. Gillart! Daniel är på träning nu som vanligt. De har bytt hall för tillfället vilket innebär att hans träningar börjar tidigare - slutar tidigare. Idag kommer han dock inte hem i tid, det är ju nämligen så att Sverige - Holland spelar idag och Danne bara MÅSTE se det. Eftersom datan inte längre pallar trycket ska han och Pelle ut och leta efter ett ställe där de visar matchen. Good luck!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat! Transfetter (som bl.a. finns i pommes frites) förstör kroppen så motion är ett måste för att hålla bort hull och missväxter ;-) Kör hårt gumman. Det finns inga genvägar bara senvägar.



Har en kvinnlig kollega som fick bröstcancer i mars. Hon är på bättringsvägen nu men har en otroligt lång backe att ta sig upp för innan hon eventuellt kan bli frisk. Hon ångrar sig nu för att inte ha tränat något innan sjukdomen. Hon sköt upp allt för att: "Jag gör det sen". Hade hon tränat kontinuerligt så hade backen nu inte varit så lång och brant. Hon ångrar sig djupt. Verkligen en händelse att ha i åtanke.



Kram

Din för alltid jobbige men kärleksfulle fader.

2010-10-15 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0