Shopping, till vem?


Bussen gick inte förän 6 över, tog fel på en halvtimme. Så nu passar jag på att göra ett inlägg. Det är nämligen så att jag ska till Dornbirn, måste införskaffa ytterligare en liten sak till imorgon. Vad som sker imorgon kasnke ni redan vet, om inte, märker ni det då.

Nu har hösten även kommit till Österrike, det är iskallt ute! Det både regnar och blåser lite lätt. För bara en vecka sen mobbade jag er där hemma i Sverige att vi hade det så mycket bättre än er, 20 grader och sol, men nu får jag igen för det känns det som. Nicht gut.

Hörs sen när jag kommer hem. Blir ensam hemma idag så hoppas jag uppdaterar lite mer än vanligt här på bloggen. Daniel är på match och kommer inte hem förän inatt. Vart han är och spelar? Det kan jag inte stava till så skiter och berätta det haha. Kanske kan ta reda på stavningen tills ikväll.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0