Utgång-St Anton/Lördag-Söndag

Sådärja, nu är det bloggningsdax igen. Det har vart lite för slött här hemma för att ensha orken att sätta sig vad datan. Min lördag var riktigt skoj. Började kvällen hemma hos patricia, vin och gitarr förgyllde mina ca två timmar där. Sedan åkte till vi ett mysigt hak i Dornbirn för att efter det åka till ett så kallat partyställe. Men var det party där? Nja, hög elektromusik och en massa småglin, men utomhus var det lite lygnare och trevligare. Daniel kom dit vid ett eller nått på natten efter sin match. Tjejerna åkte hem och jag stannade kvar med Daniel och hans kompisar. Vi kom inte hem förän sent sent på natten.En kort sammanfattnig, en riktigt mysig och rolig kväll. Bilder kommer sen, hoppas jag på. Ska se till att övertala Magdalena att lägga ut dem. . .

På söndagen vaknade, och mådde som jag förtjänade. Pelle kom och hämtade upp mig och Daniel vid halv ett och vi åkte till St Anton. Där mötte vi också upp deras laglamrat Toumo. En riktigt mysig stad, tråkigt att inget var öppet när vi kom dit bara. Trots att mycket var stängt fick vi ändå i oss lite mat där borta. På vägen dit åkte vi både genom ett vykort, ett pussel och en riktigt vacker tavla! Det går inte att beskriva hur vackert det är här i Österrike!






















Mycket bilder vart det . . . Men det är bara kul! Visst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0