Ingenting blandat med lite annat


VAD HÄNDER HÄR PÅ BLOGGEN EGENTLIGEN!? Jag skirver ingenting längre, kanske beror det på för att jag inte vet vad jag vill skriva om. Just nu flyter både Danne och jag med i vardagen. Det har inte hänt nått speciellt på sistone, men i morgon får vi hoppas på annat. Daniel har match halv åtta, efter det åker jag nog och tittar på Claudias killes bands videorelease. SKÖJ!



Man kanske ska ta över Daniels kontrakt. För med mitt tunga hockeyutseende dödar jag på isen! HAHA!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vadå inte hänt nått :O du snacka med mig i telefonen i typ 1 och en halv timme typ :O det är stort!! inte snackat på typ 3 mån :/

2010-10-08 @ 22:00:12
Postat av: JESSICA

Haha sant, jag har mycket att berätta om mina två månader men inte om mina sista dagar. JA, underbart var det! <3

2010-10-08 @ 22:26:59
URL: http://buziak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0