Dagens godheter


Idag flög tiden förbi snabbare än vanligt på jobbet, och det är jag evigt tacksam för! Danne mötte upp mig vid busstationen så att vi gemensamt kunde shoppa godsaker inför filmtittandet. Det vart både mjukost, chips, cola och choklad för min del. Vi tittade på Fightclub som sagt, och den var riktigt bra. Trodde den skulle vara bättre dock, då Daniel höjt mina förväntningar alldeles för mycket. Haha.

I alla fall, när Daniel kom och mötte mig på busshållplatsen hade han med sig ett kuvert i handen. TILL MIG! Det var från jobbet, min första lönespec därifrån. Imorgon blir det shopping, wiho!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det låter som om damen måste ut och röra på sig. Många kalorier att bli av med. Your love handles must be lucky. You need excercice.



Blir det månne en present till far din?

2010-09-30 @ 21:33:32
Postat av: Daniel

Jessica är duktig och rör på sig hela dagarna faktiskt!

2010-10-01 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0