Geten Gert och restaurangbesök

Idag har det inte hänt alls för mycket i våra liv. På eftermiddagen gick vi tillsammans till macken för att köpa lite gottgott. Jag vart också tvungen att köpa pengar till mobilen eftersom min käre vän Alexandra envisnades med att vi skulle prata i telefon i hela 33 min igårkväll. Haha! Och frida, om du ser detta, skicka gärna ditt nr igen till min fb, för det har försvunnit här hemma :(

I alla fall, när vi var på väg hem från macken fann vi denna söta sak vid vägkanten.
Säg hej till geten Gert!






Efter att vi kommit hem och vi båda nästan dött av slapphet gick vi till Restaurangen Tante Emma. Där beställdes en pizza för min del och en pasta till Danne. Pizzan var helt otroligt god medan finsmakarn Daniel ansåg att hans påspasta hemma i skafferiet smakade lika bra, om inte ännu bättre.


Sociala Danne, läser tidningen och pratar i telefon. Kul kille . . .

Maten

Kommentarer
Postat av: Milica

Taack Jessica ! :D

Jo tack det är bara bra :D sj då ?

Hur är livet i Österrike ? :D

2010-09-27 @ 00:20:16
URL: http://milicamarjanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0