Gungat på döfläsket


Trot eller ej, men jag har nämligen vart ute och sprungit.
Trodde aldrig jag skulle finna någon motivation för det, speciellt inte idag när jag är så pass död i min kropp!
Nu vill jag att Daniel ska komma hem från sina träningar. Jag vill äta nått också, kanske ska jag koka mig ett par nudlar sen, men vi får se om jag "orkar" diska kastrullerna. Daniel kanske vill diska dem?! Ska nog vänta tills han kommer hem så att jag kan fråga han. Haha.

Efter att ha rört på döfläsket idag är jag peppad att spela tennis imorgon! Åh, ni måste få se på mitt racket. Visar imorgon!
 


Där de röda pilarna är, där bor jag. Så jag sprang upp på denna lilla kulle, det var som att gå in i en vägg, man kom ingenstans på uppåtvägen. Men neråt, ojojoj, då vart det Sonicstyle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0