Horisontell hälsning


WOOPS!


Jag har inte uträttat nått vettigt idag överhuvudtaget! Men inte gör det mig någonting då jag hela dagen glassat framför datan och teven. Ibland kan det vara skönt att vara ensam, missförstå mig inte nu, jag saknar ju Danne förbannat mycket när han inte är hemma, men nu när jag är ensam finns ingen här som klagar på mina småfisar och mitt ovårdade beteende, haha!

Nu ska jag fortsätta smula ner min tröja med kex. Hoppas ert liv leker på lika bra som mitt.

Goda soffhälsningar

/ ER JESSICA


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: superkul att du är med :D



och tack så mkt :D

2010-09-12 @ 20:45:20
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0