In a hurry


Jag är död i hela kroppen. Det känns verkligen i hela kroppen att jag har jobbat stenhårt idag.
Jag var så slut så att jag somnade precis när jag kom hem.

Idag har Daniel varit i Lichtenstein, och därifrån hade han med sig världens godaste choklad. I chokladasken jag fick fanns tre chokladpraliner, och enligt Daniel kostade de tre små bitarna 7 euro. Vilket pris! Men vad gott det var! Värt varenda öre!

Daniel köpte också ett tennisracket till mig, men det visste jag om att han skulle göra, eftersom vi bestämde det igår. Det är en jädra snygg form på racketet, bara jag höll i det fick det mig att se ut som Federer. Imorgon ska jag få provtesta det, och spöa Daniel, jajemen det ska jag!

Nu ska jag hinna ner till affären innan de stänger, ska köpa på mig nått riktigt onyttigt!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0