Jobb som röst?


I Österrike måste det finnas många jobb lediga som röst i teveprogramm. Allt är dubbat här. Finns knappt ett enda program, eller kanal som är på engelska eller sänder engelska program. Nu har jag tittat på dubbad teve i tre och en halv vecka. Vi har BBC, men jag har tröttnat på "The weakest link". På MTV går det ett par engelska program ibland. Typ Made, I Love Money, Exposed och Jersey Shore. Jag kan alltså se fyra(fem) engelska program här i Österrike. Toppen!

Nu har jag precis tittat på Family guy. Och oj, nu började ett till avsnitt. Måste kila. Det här får jag verkligen inte missa!! . . .

Kommentarer
Postat av: Pappa

Men genom att lyssna så får du ju lära dig tyska. Inte illa ;-)

2010-09-08 @ 17:41:32
Postat av: Anonym

Nja, vet inte det inte. . . men lite kanske lyckas tränga sig in i mitt huvud! :)

2010-09-08 @ 21:25:25
URL: http://buziak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0