Min dag idag

Idag var det lite lättare att jobba än alla andra dagar. . .  skönt! Man är väl inte helt van än.

Idag har jag poppat musik hela dagen på jobbet, enda tills chefen sa att det inte var tillåtet att lyssna på Mp3/mobil . . . Konstigt tyckte jag, man får ju lyssna på radio. Ska nog ta upp det med honom imorgon, han kan faktiskt inte förvänta sig att jag som inte har någon radio inte ska få fördriva min tid med egen musik.

Väl hemma igen hade underbara Daniel lagat mat till mig. Saftig köttbit med pommes och vitlökssås serverades, och togs emot mycket tacksamt! Sen gick vi tiill affären Dm och köpte lite proteinkakor. Jag köpte två stycken nyttiga kakor jag ska ha med mg till jobbet imorgon. Klarar inte av min chokladdiet där längre. Vi köpte också lite tillbehör till maten jag ska göra imorgon, Gorgonzola a´la Jessica, det enda vi inte fick tag på var gorgonzolan. Lyckat!

Nu har Daniel för en stund sen åkt på träning och han kommer inte hem förrän kvart över tio ungefär. Tråkigt. Men jag ser fram emot när han kommer. Då blir det mys i soffan framför tennis på teven. Samma sak varje dag. Daniel får titta på tennis och jag blir ompysslad! Älskart! Älskar Daniel!

Nu ska jag hämta chipset jag gömt undan för Daniel. Ska äta upp det innan han kommer hem! Haha!

KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0