Min dag igår på matchen


Igår hade jag det riktigt trevligt på matchen! Jag åkte tillsammans med Patricia, Magdalena och en som hette Carmen. Vi åkte dit med bil, och när vi väl kom fram fanns det ingen parkeringsplats vid ingången, shit, vi vart tvungna att springa tvåhundra meter ute i spörengnet, ingen hit! Vid ingången köpte vi våra biljetter, sedan gick vi in och köpte oss en varsin öl. Här i Österrike blandar man både öl och vin med det allra märkligaste sakerna. Tjejerna tvingade mig att dricka öl med Sprite, trot eller ej, men det var riktigt gott!

Vi valde att sitta på några platser väldigt nära Daniel, lucky me! Det var riktigt kul att få se Daniel spela. Allt gick så bra för honom! Det var också den fösta seriematchen jag såg, och jag vart verkligen ännu mera kär när jag såg han på plan. Vill se mera, mera, mera!


Lite fakta om gårdagen:

# Daniels president hade satt fast reklamen på Daniels skydd fel. Det skulle stå MOHREN, men istället stod det RENMOH. Kul!

# Det var runt 3800 personer i publiken.

# Jag delade på att glas vin blandat med mineralvatten tsm med Patricia i efterfestrummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0