Usch, fy & blä!


Hjärtat klappar hårt och i otakt, det gör ont i bröstet.
Jag är så yr så det känns som att jag ska falla ihop när jag ställer mig upp.
Säg inte att jag håller på att bli sjuk nu!?

Jag var precis ute och tog lite luft, hoppades på att jag skule känna mig bättre.
Nu står kaffevattnet på spisen också, jag ska göra allt för att försöka få liv i mig.
Kanske är det bra att ta en dusch också, det får jag göra efter mina koppar kaffe.

Jag har det så tråkigt. Jag vill att min Daniel ska vara hemma så vi kan mysa tillsammans.
Det är inte kul att ligga ensam i soffan och må illa.
Nu är det bara 7 timmar tills han kommer hem. Men jag kommer nog sova när han kommer.
Jag ska ju som sagt upp 5 imorgonbitti, jag har en ny arbetsvecka framför mig.

Åh min älskade Daniel, kom hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0