Bregenz, Lindau & kalas


Idag har det vart fullt upp. Vi började dagen med att åka till Bregenz, jag och Daniel. Efter ett tag kom också Pelle. Daniels lagkamrat. Vi tog det stora beslutet att åka till Lindau, det är en stad som ligger i Tyskland, men det var inte alls en lång bit att åka från Bregenz. I Lindau strosade vi runt och bara njöt av allt fint vi såg. Vi hann också sitta ner på ett café och äta lite.










Efter vår trip till Lindau åkte jag tillbaka hem till Alberschwende medan Daniel och Pelle åkte vidare till Dornbirn. Jag åkte hem för att jag skulle fira Claudias födelsedag. Det var jättetrevligt där. det bjöds både på tårta och dricka! En mysig kväll, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0