Vilken måndag!


Idag har jag stått vid tvättstationen på jobbet. Det innebär en minuts arbete och 4 minuters paus, hela dagen. Efter ett par raster blir man rätt så rastlös. Jag sjöng högt, gäspade och traskade runt i hallen. Allas ögon föll rätt så fort på mig. En gång märkte jag inte att en man kom till min station för att kolla min maskin, jag stod och sjöng med ryggen mot honom, bara en meter från honom. Känslan man får i kroppen när man upptäcker att man gjort bort sig är kul, det var bara fortsätta tralla så att han inte skulle tycka det var någonting konstigt.

Efter 9 timmars "arbete" fick jag äntligen åka hem. Väl hemma hade Daniel vart så söt och gjort en pizza. Gott gott. Efter pizzan gick vi och handlade lite hår inpackning och schampoo för brunt hår, allt till Danne. 

Dagens bästa var tennisen. Jag och Daniel gick till tennisbanan som ligger alldeles vid vårt hus, nästan. Det var så sjukt kul! Definitivt någon vi ska göra fler gånger! Jag var ruggig!




Här står jag i minda arbetskläder för dagen, ser allmänt sliten ut haha.
Butiken Dm i bakgrunden är en riktigt schysst kosmetikaffär. Brevid Dm är ett bageri, där brukar vi köpa färska frallor till frukost ibland. Till höger om mig ligger affären Hofer, en mataffär. Hofer är i stil med Lidl, billigt!
 

Kommentarer
Postat av: Danne

Så grym du är på tennis. Nu behöver du bara ett nytt racket och sen ska vi spela hela tiden! :)

2010-09-07 @ 14:19:05
Postat av: Anonym

Jaaa! Vi får se till och hitta ett bra racket så fort som möjligt! Åh det va så kul! Tack för all support honey!

2010-09-07 @ 19:18:49
Postat av: Malin

tack jessica;) ja, det ligger ju en tanke bakom det hela(A)

det är super med oss! ser att du verkar stormtrivas där nere, gud vad härligt för dig, eller er rättare sagt!:D puss&kram

2010-09-07 @ 19:52:12
URL: http://malbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0