Vrickad svartsjuka och glada nyheter


För ett tag sen plingade det på dörren. I min skräck ställde jag mig upp och rusade till fönstret och tittade ut för att försöka se vem det var som plingade på. Oturligvis var det kärringen i huset som plingade på, hon hade låst sig ute. Hon såg mig direkt genom fönstret . . . och jag vart tvungen att gå ner och öppna. När jag öppnde var hon i princip helt gråtfärdig, synd att jag inte låg och sov när hon ringde på, eller att jag bara sket att det ringde på dörren . . . det hade blivit en rolig syn i så fall. HAHA!

Igår hade kärringen fest på nedervåningen, massa männsikor, massa dricka och mycket dragspel. OCH VI VAR INTE INBJUDNA?! Haha, nej det var inte det jag ville ta upp i och med det här inlägget. Saken är den att kärringen daskade Daniel på stjärten! :O HAHAHA! Händer det en gång till, då jävlar! ;)

Och en sak till innan jag avslutar detta oförståliga inlägg är att jag igår fick reda på att de på mitt jobb är jättenöjda med mig!! Chefen hade ringt Daniels president och berättat det. WOHO! Alltid ruuligt med god respons, visst!?

Nu kommer Dani snart hem, och jag längtar såå!


Gammal bild på mig och Daniboy, på skansen förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0