Det ömmar

Denna vecka på Plantagen har minsann vart händelserik. Petra Meede i egen hög person var och häsade på. Nu har hon de blommarna jag valde ut åt enne i sina balkonglådor. Det värsta var att hon vart så glad över min hjälp så när hon valt klart sina blommor kom hon fram till mig och sa Titta, jag gjorde precis som du sa varpå jag svarade TOPPENBRA och slängde upp en tumme i luften. Avis vart jag sen när Jonas fjäskade arslet av sig inför henne och fick hennes bok. Inte så att jag ville ha boken, det var mest bara för att . . .

Min sista timme på jobbet idag sög. Av någon märklig anledning tappade jag en två meter lång kartong med krattor i huvudet, varpå kartongen fastnade i min piercing. . . Nu har jag ingen piercing längre.



Jag får inte glömma nämna att jag idag för fösta gången i mitt liv köpt ett gymkort, som är till mig. Jag gymmade för första gången igår (på riktigt) och jag kommer att fortsätta i den riktningen. Har under den senaste månaden ändrat hela min livstil och är fruktansvärt stolt över mig själv över att jag har lyckats hålla till mina nya regler. Måste även passa på i detta inlägg att tacka min PT för den enorma motivationkällan han är. Tack!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat gumman! Kämpa på så ska du se att du mår än bättre och orkar mer :-)

2011-08-19 @ 00:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0