Green Mountain Rock Crushers


I söndags hände nåt som fick oss att bli väldigt glada. Daniel bytte lag från Danville Dashers till Green Mountain Rock Crushers. Laget ligger i delstaten Vermont, nära gränsen till Kanada. Det känns riktigt grymt. Motståndarlagen ligger närmare jämförelevis vad de gjorde om han hade spelat i Danville Dashers.  Vilket innebär att jag inte behöver vara lika mycket ensam och att jag till och med kanske kan se några bortamatcher! Staden vi ska bo i heter Morrisville och har samma landskap som Österrike. Hockeyarenan ligger i Jay Peak Skii Resort. Där finns allt man kan tänka sig. Där kan man åka skidor, rida, spela golf, gå på spa och äta och dricka gott. Så det finns att göra om ni kommer och hälsar på.

Jag känner att jag vill åka nu! Längtar så otroligt mycket efter att lämna Sverige och se nya saker igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0