Gym, stan, tennis


Hurtiga som vi är - speciellt jag på morgonkvisten - åkte jag och Danne till gymmet. Klockan var 09.30 när vi hade gymkläderna på var på väg mot bromma. Efter vår stentuffatid på gymmet var det bara att svira om och åka in till stan. Lämnade tillbaka en sak, köpte Tiger´10 och åt kebab. Sen for det hemmåt. Underhållningen under kvällen var två och en halv timmes tennis. Jag och Niclas latchade, Danne och Pappa spelade seriöst, sen vart det match. Självklart tog jag och Danne hem segern.

Nu ska man fixa iorning sig för morgondagen. Olyckligtvis ska man på begravning, sen blir det jobb till 00.00. Inventering, det låter kul va? Det ända positiva med mina arbetstider imorgon är att Plantagen bjuder på middag.



Tennistime i Alberschwende. Kanske precis ett år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0