Vi säger hej då Sverige 28/9


Om lite mer än en månad lämnar jag och Danne Sverige för USA. Fatta grymt! Dock kommer det bli lika svårt som förra gången att säga hej då till sin familj och vänner. Visst har man förbertet sig för detta i ett halvår nu, under vår vistelse i Sverige, men det spelar ingen roll. Att flytta till USA gör att man är mer åtskilda än om vi flyttade till ett land i Europa. Det är inte lika lätt att ta sig dit för familj och vänner, ännu svårare att åka hem.

Jag ser vår flytt dit som helt otrolig rolig! Jag vill se vår nya lägenhet, träffa allt nytt folk, skaffa en vardag där med Daniel, börja på nytt jobb och hamna i det hockeyliv vi levde med i Österrike, fast nu ännu bättre!

Jag vill åka NU, NU, NUU!




Bregenzerwald-Lustenau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0