Du härliga ledighet



Jag räknar de tomma kakformarna på bordet, 9 st. Middagen är redan i magen och en halv påse chips ligger där och gottar sig också. Jag älskar att vara ledig och bara gotta mig i allt gott. Idag var jag uppe i tid, gjorde mig iordning och åkte tillsammans med D till stan. Självklart letade jag efter nya skor, och efter idag är jag ännu mer förvirrad. Tjocka sulor eller myckett mudd? Jag har ingen aning. Letade också lite efter en present till lillebror. Hittade mycket fint.



D var sugen på mat så kikade förbi på Pizza hut. Härligt med personalrabatt.
Sähär mätt är man efter en halv familjepizza, en jädra massa bluecheese och en liter Pepsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0