. . .


Kanske dags att gå upp nu, men ligger jävligt skönt här framför datan och degar igenom alla sidor jag inte hunnit kika in på väldigt länge. Går jag upp har jag bara en massa måsten och de där måsten skulle jag lätt kunna vara utan.

Idag händer det inte särskilt mycket. Inte mer än i går vill säga. Nått att äta sedan är det bara att bege sig till jobbet och jobba stängning. Igår var de K.A.O.S när jag kom. Så mycket folk. Pulsen var uppe i hundranittio mest hela tiden. Så hög är inte min puls i min nuvarande horisontella ställning, hade vart så mycket skönare att stanna här under täcket istället.

Arbetsnarkoman som jag är så visste jag att jag skulle gå upp i vilket fall som helst.
Och det ska jag göra nu.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0