Hemmahäng


Åhh vad jag njuter. Precis sovit en blund. Kunde knappt sitta upprätt vid middagsbordet för att jag var så trött. Nu är jag ledig i 2 hela dagar och jag jobbar 16-24 på tisdag. Långledig! Kan inte bli mer gladare.

Idag på jobbet kom Frida och hennes mamma och åt. De fick sitta på min station och det var så grymt kul att se dem. Självklart bjussade jag på en Bananasplit till efterrätt. Snällt av mig. Frida och tjejerna ville att jag skulle med ut. Jag bangade och jag tycker att jag gjorde rätt val, hade aldrig orkat. Dock suger det för hade gärna umgåtts lite med dem. Får ta och knappa upp det vid ett annat tillfälle.

Imorgon vankas det match i Nacka. Det var grymt länge sen jag tittade på när mannen spelade. De möter Järfälla och jag känner på mig att det kommer gå super. Som det ser ut nu åker jag dit med pappa, om inte han får jobb vill säga.


Bästa vän Frida 3 augusti 2008 - Gotland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0